Igår var det lite rörigt i mitt huvud, men det kändes bättre i slutet av dagen. Det blev bara lite för mycket på en gång. Jag sov iallafall hemma hos mamma och pappa inatt, för jag blev där hela eftermiddagen och kvällen igår. Jag orkade helt enkelt inte åka hem. Gjorde lite ärenden med mamma efter middagen och sedan kollade jag en stund på Guldbagge-galan med mamma innan jag kröp i säng. 
 
Idag har jag jobbat och trots att vi mest har varit på hemmaplan och inte gjort så mycket, så svischade dagen förbi ändå. Ikväll har jag avverkat ett axelpass på gymmet och imorgonbitti väntar ett bröstpass med Jenny. Alltså är det dags att sova snart, så jag hinner ladda om för morgondagens övningar. Jobbar även kväll imorgon och på torsdag, samt dag på fredag. Därefter tar jag helg och den är efterlängtad. Dock ska det bäras en massa flyttkartonger då, men lite ledig tid ska jag också ha! 
 





Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0