Shit pommes, idag är jag på sjukt bra humör. Jag har tränat, solen har visat sig från sin bästa sida, jag har varit galet produktiv när det gäller pluggandet och jag har beställt hem en ny jacka! Älskar att solen har börjat visa sig nu, för den ger så mycket energi och jag antar att det påverkar mitt humör till det bättre. När det gäller plugget, så har jag snart skrivit färdigt inlämning nummer två. Jag satt och skrev effektivt i ungefär fyra timmar, så det jag har kvar att göra är att finslipa det lite innan jag blir helt nöjd. När den är inskickad så är det en liten, enkel labb som ska göras, därefter ska jag nördplugga inför det första provet som jag förhoppningsvis kan skriva om bara några veckor. 

På eftermiddagen har jag varit med mamma. Vi har hjälpts åt att packa upp ytterligare några flyttkartonger, ätit middag tillsammans och sedan kom vi oss iväg till affären och handlade lite mat. Mysig mor- och dottertid, bästa mamma! ♥ Nu är jag iallafall hemma igen och jag hade tänkt bänka mig framför tvn en stund innan jag kryper ner i sängen. Jag känner att jag kan göra det med gott samvete, för jag har då inte legat på latsidan idag! 

 



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0