Jag åkte ju till Umeå redan i torsdags och då strosade vi runt i stan, myste på fik och under eftermiddagen följde jag med på en lägenhetsvisning. I fredags så fick jag äntligen träffa Filip och Myran. ♥ Vi förfestade tillsammans några stycken och sedan blev det Life in color. Det var sjukt grisigt men sjukt kul! Kanske ingenting jag kommer göra om, men det var en rolig upplevelse. Lördagen spenderades i Ö-vik för att kolla hockey och Luleå tog hem vinsten med 4-1. På kvällen dansade vi på Allstar och jag tror vi kom hem runt 02-tiden. Söndagen spenderades i sängen hela dagen, båda var sjukt trötta och hade ont lite överallt på kroppen. 

I måndags åkte jag hem och det är lika tråkigt varje gång. Nåja, det är bara två veckor tills vi ses igen ungefär. Igår blev det ett rejält benpass och sedan jobbade jag hela dagen. Idag är jag ledig. Gymmade som vanligt imorse, rygg och biceps stod på schemat idag. Lyckades med 60 pannor upp på marklyften, framsteg sedan sist. Det är så himla kul! Runt lunch ska jag åka hem till mamma och pappa för att umgås med den fyrbenta, så han slipper vara ensam hela dagen eftersom vi är borta ikväll. Annars? Pratade precis med världens bästa Bengt, alltid så roligt när han ringer. Nu är det ju bara lite drygt en månad tills vi åker till Halmstad! Det ska bli så himla roligt!

 



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0