Varför ska helgerna gå så fort? Vi har iallafall varit iväg till Stockholm och det har varit helt amazing. I fredags var vi på Avicii-konsert i Tele2 Arena och lördag eftermiddag spenderades på Hovet för att kolla på hockey. Luleå-AIK, som tyvärr slutade med förlust för Luleå. 

Annars så har vi ätit hotellfrukost, shoppat och bara mått gott tillsammans. Vi kom hem till Umeå igår vid 13:00 och då blev det sängläge hela eftermiddagen och kvällen. Vi var rätt slut båda två. Imorse tog jag bussen hem och han gick till skolan. Det känns sådär att vara hemma, måste jag säga. Det var så himla skönt att åka bort och tänka på annat för ett tag.

Nu väntar jobb denna vecka och nästa vecka, plus att jag ska skriva matteprov. Ska bli så skönt att få det överstökat. Annars? Jag kom hem från gymmet för ett tag sedan och har hunnit få i mig lite kvällsfika. Blev löpning, magövningar och lite triceps idag. Nu kan jag somna med gott samvete ikväll och ladda krafterna för morgondagens jobb, 08:00-21:00. 

 



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0