Juldagarna har bestått av en hel del jobb. Jobbade nyårsafton och tanken var att jag skulle jobba nyårsdagen också. Istället låg jag hemma med värkande huvud och hals. Lagomt bitter över att gå miste om 13h jobb. Nåja, vila var nödvändigt. Fick dessutom sovsällskap på kvällen, så dagen blev inte helt tokig ändå. ♥ I torsdags åkte vi till Hemmingsmark för att äta middag med hans familj och morföräldrar. Kvällen spenderade vi inne i stan med kompisar. 
 
I fredags  under förmiddagen blev det plugg för hans del och jag mötte upp Filip för en fika. Vi konstaterade att sist vi sågs var ett halvår sedan. Helgen har spenderats här hemma och i Hemmingsmark. Kollat ovanligt mycket hockey, ätit massa god mat och bara myst. Igår sa jag hejdå till honom och nu är det två veckor tills vi ses igen. Börjar bli expert på att räkna dagar. Imorgon vankas det jobb för mig hela dagen och sedan följer jag med pappa till gymmet och avverkar ett pass innan middagen. 



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0