I fredags på jobbet, efter vi hade städat och handlat, så blev vi bjudna på marängswiss. Magiskt gott! Dagen gick faktiskt väldigt fort, men det var bara skönt. Kl 18 hoppade jag på bussen och nu har jag spenderat ännu en helg i Umeå tillsammans med min bättre hälft. ♥ Allstar-besök, filmmys och shopping har vi ägnat helgen åt. Nu är jag hemma igen och ska väl falla tillbaka in i rutinerna, det vill säga jobb och träning. Jag har dock inget jobb inplanerat förrän vid jul som det ser ut nu, men det kan fort ändras.

Hur som haver. Imorgon efter jag har tränat ska jag gå och lämna tillbaka en klänning som jag köpte idag, men som inte passade. Förhoppningsvis kan jag hitta en annan. Jag har nämligen fått lite hybris på klänningar för tillfället. Det är ju så himla skönt att ha på sig!  Det skulle även behöva städas i denna lägenhet, så om jag jag blir ledig imorgon så ska jag nog ta tag i det också.

Ikväll har jag haft mamma och pappa på middag, för de har haft visning av huset. I februari flyttar de till lägenhet och jag har mycket blandade känslor kring detta. Nåja. Jag har även hunnit mathandla, kylen ekade obehagligt tomt igen. Annars händer det inte så mycket ikväll. Nacken bråkar med mig, så jag hade tänkt göra mig i ordning för sängen rätt snart. 

 



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0