Det blev en hemmadag till för min del. Huvudet bankar och kroppen är fortfarande inte riktigt hundra, så jag vågade inte gå till jobbet. Jag har sovit ett tag till och nu har jag precis fått i mig lite frukost, bestående av kvarg med granola. När jag plockade ut en tallrik ur skåpet, så fastnade ögonen på mina favoritmuggar, som äntligen fått en egen plats bland porslinet. Jag hoppas att samlingen ska bli ännu större! 

Annars? Min bättre hälft är duktig och jobbar på. När han kommer hem så åker vi hem till mamma och pappa igen, hem till dukat bord. Skönt och lyxigt att slippa behöva laga mat ibland! Det är ju dock några timmar kvar tills det är middag, så fram tills dess ska jag bara vara hemma. Se på tv, vila och eventuellt läsa om jag orkar. Håller på med Dan Browns böcker och de är så galet spännande! Hunnit plöja många sidor på jobbet, under tiden som det inte funnits så mycket att göra. Svårt att slita sig! Nåja. Nu ska jag bädda ner mig i soffan igen och försöka vila! 

 


 
 
 
 



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0