Min älskade mommo fyller år idag, så jag ringde imorse för att gratta. Hon meddelade glatt att jag var den första som ringt idag. Bästa, bästa mommo. Jag hoppas att du får en fin dag, jag älskar dig! ♥ Det blev en bra start på min dag. Jag har förövrigt sovit som en prinsessa inatt. Många timmars sömn och en god frukost och lite serier på det. Jag har tänkt ha en riktig hemmadag idag och bara mysa för mig själv. Det behövs ibland. 

Annars? Träningsvärken har kommit som ett brev på posten, like it! Bra med vilodag idag dock, imorgon är det bara att köra igen. Tror mina vitaminer hjälper lite ändå, både med sömnen och energin. Skönt! Skulle dock bli glad om solen ville kika fram lite någon dag snart. Det bara regnar och är väldigt grått och trist. Jag som älskar hösten... Nåja. Nu ska jag bädda ner mig i sängen igen för att fortsätta mysa till mina serier. 

Världens bästa! ♥♥♥
 





Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0