Full kuggning de senaste dagarna. Knappt haft tid att andas känns det som. Klagar dock inte. Det mesta är bättre än att sitta ensam hemma i lilla min skokartong till lägenhet. Har desvärre hamnat i någon svacka och sover sämst om nätterna. Sover inte mer än kanske 2-3 timmar i stöten, vaknar, har svårt att somna om igen och är sedan rätt trött i ögat hela dagarna. Förhoppningsvis går det över snart. 

Till råga på allt så, i tisdags totalpajade min cykel också, bam! Den är inne på lagning nu och jag får tillbaka den imorgon. Bengt kom till min räddning, som vanligt, och hjälpte mig med att få in den på en verkstad och såg till att jag kom mig till jobbet på onsdagmorgonen. Tacksam till tusen, världens bästa! ♥♥♥ Onsdagen spenderades ute på Nissaströms kursgård tillsammans med kollegor och sedan var jag med Stefan, ännu en arbetskollega, ute i Holm och hade barngrupp. Intensivt men väldigt kul! 

Imorse åkte jag buss för första gången, in till centrum och sedan tog jag en prommis upp till Kärleken. Himla skönt att gå faktiskt. Jobbade där uppe mellan 08:15-13:30, tog bussen tillbaka till stan och fortsatte med konfirmandgrupp från 16:00-19:00. Det blev en prommis hem efter det och nu har jag varit hemma ett tag. Ska strax börja göra mig klar för sängen. Blir lite sovmorgon imorgon innan jag beger mig till gymmet. Nu ska jag packa grejerna för morgondagens bravader och sedan hoppa i säng! 



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0