Idag känns det att veckan har innehållit lite och dålig sömn. Varvat jobb med träning varje dag och jag jobbade som sagt sent igår, runt 00:00 var nog klockan innan jag kom i säng, men då fick faktiskt sova gott och lugnt inatt. Fantastiskt! Var uppe rätt tidigt imorse också, avverkade ännu ett pass på gymmet och sedan har förmiddagen spenderats i sängen med huvudvärk som fortfarande kommer och går. Det har med andra ord varit en väldigt seg dag idag.

I eftermiddag har jag orkat mig iväg till affären. Passade på att handla mat för kommande vecka och jag lyxade även till det lite och köpte hem färskt bröd. Det kommer bli fint till frukost imorgon. Har redan tjuvsmakat det till middag idag, supergott! Ikväll lär det inte hända mycket för fröken, lär bli lite mer filmtittande och sedan lägga igen ögonen. Imorgon om vädret är bra, så blir det en tripp till havet tillsammans med Marie. :-)
 
 

 
 
 









Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0