Ännu en ledig helg har nu passerat. Imorgon kör jag igång en riktigt tuff vecka, så jag ska verkligen se till att det blir en tidig kväll ikväll. Iallafall. Kickade igång dagen med ett cardiopass och sedan blev det en lunch på Röda Lyktan med mamma och pappa. Vi gjorde även lite ärenden och jag kom hem med nya gardiner och en spegel (!!). Det var nog de mest välspenderade pengarna på länge. Jag har nämligen varit utan spegel sedan jag flyttade till denna lägenhet, vilket är snart ett år sedan. Dessutom är det en golvspegel, så jag behöver inte göra en massa fula hål i väggen. 

Under eftermiddagen har jag kollat herrarnas 5-mil och pluggat en hel del. Gjorde en god middag bestående av ungsbakad torsk, potatis och brocolli. Jag har förövrigt fått en himla motivation till matlagningen nu, bara se till att det håller i sig då. Jag har nämligen bestämt mig för att det ska lagas ordentliga mål både till lunch och middag (har varit lite dåligt med det), samt att jag ska ha framförhållning när det gäller matlådor. Jag ska försöka dra ner lite på kolhydraterna, framför allt pastan, men ändå inte utesluta något speciellt. Plus att jag ska komma ihåg att äta mellanmål. Med tanke på att jag tränar 5-6 gånger/vecka och passen har blivit extremt mycket hårdare, så är det så himla viktigt med en bra kost.

Nåja. Efter middagen följde jag med mamma och pappa till Coop. Jag köpte hem lite småsaker som jag glömde köpa sist. Det är som standard att man alltid ska lyckas glömma något. Jag hittade även lite nya dukar i vitt, som fick följa med hem. Nu sitter jag och surrar med min favorit och det lär nog inte hända så mycket mer för fröken fjärt ikväll. 



 
 
 




 



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0