Motivationen till att plugga är näst intill obefintlig idag. One of these days, när absolut ingenting blir gjort. Det stör mig, för jag har en stress som ständigt hänger över mig nuförtiden. Trots att jag egentligen ligger i framkant med studierna. Jag vill bara få det här färdigt. Nåja, det är bara att ligga i så blir det färdigt till slut. Jag gick och köpte mig Keplers senaste bok förra veckan, så jag skulle mycket hellre ligga i soffan och läsa den, men det får kanske bli "belöningen" om jag lyckas plugga effektivt i någon timme. 

Jag kickade iallafall igång dagen med ett rygg- och bicepspass, så kroppen är då tillfredsställd. Annars har jag uträttat lite ärenden och fikat med mamma och pappa. Ikväll är det matlagning som står på schemat. Jag har tagit upp en massa kyckling, så nu ska det preppas med matlådor för den kommande arbetsveckan. 61 h ska avverkas, så det är bäst att bunkra upp ordentligt. 

Annars? Jag och Moa testade crossfit för första gången i torsdags och det var galet roligt, så vi har redan bokat in oss på ett till, torsdag till veckan. Jag har även tagit tag i löpningen och konditionen är inte så himla dålig som jag trott. Mina nya löpardojor är hur sköna som helst och de två dagar som jag har sprungit nu, så har det gått riktigt bra. 5 km och tiden är helt okej. Hoppas bara att jag orkar hålla i detta nu, så att det kan bli ännu bättre! 

 



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0