Gårdagen spenderades först på jobbet mellan 08-17, därefter fick jag middag hemma hos mamma och pappa. Kvällen spenderades hos mina kusiner, som jag inte träffat på flera veckor. Lite vin, en stor godisskål och mys framför tvn. Det var skönt med en lugn kväll, eftersom jag gick runt med huvudvärk hela dagen. Kröp ner i sängen runt 23 och somnade nog innan jag lagt huvudet på kudden. Idag vaknade jag sent, iallafall för att vara jag. Dock var det väldigt skönt att sova ut.

Efter jag fått i mig lite frukost så gick jag en sväng på stan med mamma och pappa. Jag lyckades hitta lite grejer, bland annat en velourdress. Jag kommer förmodligen bo i den, för den är såå skön! Spenderade eftermiddagen på gymmet och tog mig igenom ett konditionspass, så nu är jag härligt mör i benen. När jag kom hem gjorde jag middag, som faktiskt blev riktigt bra. Nu är jag mätt och trött. Det kommer bli en lugn kväll även ikväll. Jag tog på mig ett extrapass på jobbet imorgon, så det är bäst att lägga sig i tid. 

 



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0