Livet och jag är inte bästisar just nu, av olika anledningar som jag inte tänker gå in något närmare på. Mycket känns bara surt, så de senaste dagarna har varit rätt ledsamma. Nåja. Det är bara att köra vidare och försöka hålla humöret uppe så gott det går. Iallafall. Igårkväll hade vi återträff med sommarens konfirmander och det var himla roligt att träffa alla igen. Alla tre läger samlades och det kom 72 stycken, så det var galet bra uppslutning ändå! Landade i sängen runt 22:00, dödstrött, men ändå hade jag svårt att somna och låg vaken till 01:00 ungefär. Som pricken över i vaknade jag 07:00 imorse. Varför..?

Idag? Började dagen med ett cardiopass, skönt att ha det bortgjort när jag ändå inte kunde sova. Nu har jag ganska nyss duschat och krupit ner i sängen igen. Amazing! Jag har även gjort bort lite grejer som jag dragit ut på, bland annat anmält mig till högskoleprovet igen. Skjut mig. Det är så tråkigt, men så nödvändigt för min del. Kommer förmodligen att tacka mig själv en vacker dag, även om det inte känns så just nu.  

Hur som haver. I eftermiddag kommer killens lillasyster hit, vi ska laga mat, kolla film och bara mysa hela kvällen. Trevligt med sällskap! Fram tills dess ska jag nog inte göra många knop, ligga kvar i sängen ett tag till och kanske kolla lite serier. Skön förmiddag! Avslutar med att slänga upp bilder på två inköp som jag är väldigt nöjd över. Kandelabern har jag dock fått av min fina mamma!

 
 



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0