Hösten är nog min favorit-årstid. Underbara färger, stickade tröjor, ljus och härligt väder för det mesta. Det har blivit en hel del promenader på jobbet med mina brukare. Jag älskar verkligen mitt jobbställe och alla fina kollegor! ♥ Det är så skönt att ha en bra känsla i kroppen igen när jag går till jobbet. I helgen ska jag också få vara ute och njuta, eftersom jag sticker till Hemavan imorgon och är borta över helgen. Vi ska fjällvandra och jag är så himla peppad! Måste dock börja packa, vilket jag inte var lika sugen på. 

Hur som haver. Jag tog på mig ett extrapass på jobbet i tisdags, för det var en som hade blivit sjuk. 9 timmar blev 13 istället, men det gör absolut ingenting. Jag var däremot väldigt trött när jag kom hem, så jag somnade på två röda. Jobbade igår också och under kvällen hängde jag med ungdomarna som vanligt. Innan det åt jag middag med kusinen, blev dessutom bjuden. Vilket lyx!

Idag är jag faktiskt ledig och det känns väldigt skönt. Sov lite längre än vanligt, avverkade ett träningspass och sen följde jag med pappa och handlade litegrann. Nu är jag hemma och har ätit lunch. Ska strax hänga en tvätt och sedan åka och hälsa på min fina mormor. Dricka lite kaffe och surra! 

 
 



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0