Idag kom den första snön och jag vet inte om jag tycker om det eller inte. Nåja, söndag idag. Jag har faktiskt haft en väldigt bra helg. I torsdags så fyllde pappa år, så då var vi ute och åt. Det blev en god köttbit på Golden Dragon. I fredags när jag kom hem ringde jag till mina kusiner och hörde ifall vi skulle hitta på något. Det slutade med afterwork på Statt, de hade bokat bord, så då fick jag följa med. Det bjöds på grekisk buffé och vi åt tills magarna pekade utåt på oss allihop. Mat är livet! ♥ Igår började dagen med ett pb på gymmet, i bänkpress. Sjukt roligt! Därefter shoppade jag med pappa, vilket inte hör till vanligheterna. Eftermiddagen och kvällen spenderades tillsammans med Linda som kom hem över helgen. 

Idag har jag och pappa tränat tillsammans på morgonen och sedan bara tagit det lugnt. Jag har varit så sjukt seg hela dagen. Nu i eftermiddag har vi varit på dop och jag tycker det är himla mysigt. Annars? Jag har ganska nyss ätit och sedan har jag städat badrummet, så nu luktar det rent och fräscht. Ikväll ska jag inte göra många knop, förmodligen blir det serier och sängläge. Imorgon, om jag inte blir utringd på jobb, så ska jag plugga lite för högskoleprovet som ska skrivas på lördag. Utöver det innehåller morgondagen inte så mycket planer, än så länge. 

 



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0