Jag har i princip jobbat 13 dagar på raken nu och det känns i kroppen, är rätt så slut. Jag är ledig imorgon och då hoppas jag att jag kan sova ut. Jobbar ett 13h-pass på tisdag och ett vanligt dagpass på onsdag. På torsdag sätter jag mig äntligen på bussen ner till Umeå och det ska bli galet skönt. Att verkligen få komma iväg och andas lite. Den kommande helgen bjuder ju även på roligheter, så jag ser fram emot den! Ska även få träffa min bästis, så jag tror helgen kommer bli magisk! 

Trots tröttheten så har det varit en väldigt mysig jobbarhelg med mina kollegor. Igår for vi iväg på loppis och sedan fikade vi. Idag har vi mest myst på hemma och sett film, så det har varit en väldigt skön söndag. Jag jobbade dessutom bara halva dagen, så jag började inte förrän 11:30. Innan jobbet hann jag avverka ett rygg- och bicepspass på gymmet. Det blev ökning idag också, på hantelrodden. Körde även lite marklyft, så träningsvärken har kommit som ett brev på posten nu, men jag älskar det! Nåja. Nu ska jag faktiskt inte göra så mycket mer idag, det lär bli en tidig kväll! 

 



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0