Idag fyller min fina mormor 80 år. ♥ Ringde henne imorse och grattade. Annars? Min helg har varit väldigt fullspäckad. I torsdags åkte jag som sagt ner till Skellefteå med Anna för att shoppa lite, sedan kom Tomas från Umeå. Vi åt middag och sedan kollade vi hockey, som desvärre slutade med förlust för Luleå. I fredags var vi bjudna på middag i Hemmings hos hans mormor och morfar. Det var lika gott som vanligt och efterrätten var to die for!

Därefter gjorde vi ett besök hos Johan, Elin och Nils. Lillkillen växer så det knakar! I lördags var det återigen hockey som stod på schemat. Testade det här med ståplats och huliganen i mig kom fram. Skrek som en galning och är lagomt hes nu. Det blev iallafall vinst denna gången, efter både förlängning och straffar. Sjukt spännande! Efter hockeyn åkte vi ut till Havsbadet för halloweenfest. Söndagen spenderades mest i soffan innan vi åkte hem till mamma och pappa för födelsedagsfirande av mormor. Middag och tårta, som min duktiga kusin Sara hade bakat. 

Idag? Jag har tränat på morgonen och sedan har jag storstädat hela lägenheten. Torkat skåp, lådor och hyllor samt dammsugat och skurat. Jag är så nöjd! Älskar när det är rent. Blev även bjuden på middag hos Sara och Robert. Vardagslyx! Nu sitter jag i sängen, lyssnar på musik och bara tar det lugnt. Jag ska försöka göra en tidig kväll ikväll. Hade svårt att somna igår, kan dock bero på att vi sov halva gårdagen. (?)

 

 



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0