Efter ännu en underbar helg i Umeå, så ska jag nog klara av att vara utan honom i några veckor igen. Även om jag långt ifrån gillar att ha det såhär. Vi firade iallafall ett år tillsammans i fredags. ♥  Det blev en middag på ett ställe som heter Pipes of Scotland. En sjukt god burgare och varsin Brooklyn Lager till det. I lördags hälsade vi på min moster, morbror och kusin som flyttade till Umeå i augusti. Blev kaffe och lite surr, himla trevligt. Kvällen spenderade vi hemma hos Linda, lagade tacos och umgicks. 

I söndags sov vi ut och sedan promenerade vi till Strömpilen. Det är ett litet köpcenter ungefär 2 km från där han bor. Vädret var rätt grått, men det var skönt att komma ut och röra lite på sig. Vi kikade iallafall lite i affärerna och handlade mat innan vi traskade hem igen. Söndagsmiddagen blev även den helt fantastisk! Ugnsstekt kött och pommes med sås och sallad. Vi har verkligen ätit supergott hela helgen. Mat är livet! 

Idag åkte jag hem och kom hem strax efter lunch. Då gick jag och pappa och införskaffade oss nya telefoner. Som de iPhone-töntar vi är, så var det givet vilken telefon vi skulle ha. Jag är sjukt nöjd med min och är glad att ha en som fungerar helt nu. Annars? Jag har krupit ner i sängen och hade nog inte tänkt röra mig många meter resten av kvällen. Sova i tid och ladda för träningen imorgonbitti! Haft 5 dagars vila nu, så det är bara att köra! 



 
 
 



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0