Förra veckan fick jag veta att min Östersundspingla, Amanda skulle komma hit. Hon skulle på intervju i Umeå för en skola hon sökt in till. Jag hade min bästa tjej här i två dagar, måndag till onsdag. Vi har haft det hur mysigt som helst och träffat gamla klasskompisar som vi pluggade med under assistansutbildningen. Supertrevligt! Synd bara att tiden ska gå så fort när något är roligt. ♥ Fick dock reda på att hon har kommit in på skolan, vilket betyder att vi kommer kunna ses betydligt oftare till hösten, än vad vi gjort tidigare. A-mazing! 

Nåja. Sedan hon for har det väl inte hänt så mycket spännande. Jag blev färdig med Matte B-kursen idag och jag fick godkänt. Helt galet skönt att äntligen vara färdig. Nu håller jag bara tummarna för att hösten ska bli som jag vill också. Annars? Lägenheten börjar mer och mer kännas som mitt hem, det är bara lite extra tomt när han inte är hemma, men om lite mer än en vecka, ligger vi på stranden i Turkiet tillsammans och bara mår! Därefter väntar Brännbollsyran med kompisar, så det finns en hel del roliga grejer att se fram emot innan sommarens jobb börjar. 

Imorgon hade jag tänkt ägna en del av dagen till att baka bullar. Måste ju ha något att bjuda på ifall vi skulle få gäster. Jag har även varit duktig och tvättat två maskiner med kläder ikväll, det blir nog två imorgon också. Annars har jag kollat lite serier ikväll och försökt få tiden att gå. Det är så himla tråkigt att vara själv, men det är väl bara att vänja sig, I guess. 

 



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0