I veckan har jag mest jobbat. Fick fyra pass på raken, förvånad men sjukt glad. Jag trivs så himla bra där jag är. Har även hunnit umgås med kusin som har flyttat hem från Sundsvall igen. Gymmet har jag också besökt och jag hade tänkt sticka dit en sväng imorgon också. Annars händer det ingenting speciellt, jag ska förhoppningsvis väldigt snart börja plugga, det vill säga, jag ska läsa upp Matte B så jag kan ta mig in på universitetet. Måste bara kolla upp lite grejer och sedan är det bara att köra igång. Är aspeppad, faktiskt! 

Idag? Familjen och mormor har varit en sväng på stan och sedan har jag mest varit hemma. Har klickat hem en ny vinterjacka och det var ett superpris på den, så jag är mer än nöjd. Nu kan jag snart slänga den jag har, som har blivit megaful och är sönderbiten av den fyrbenta krabaten i familjen. Nåja. Till middag bjöds det på ryggbiff och bakpotatis, sjukt gott. Ikväll myser jag på hemmaplan och bara tar det lugnt. Känner mig rätt död i huvudet, så det känns skönt. 

 



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0