Blir rätt glest mellan inläggen, men att blogga är inte prio ett på min lista. Nåja. Vad har hänt? I onsdags kom han hem över helgen, vilket inte var tänkt, så jag blev väldigt glad. I torsdags tog han med mig på min första, riktiga hockeymatch i Luleå, som dessutom resulterade i vinst. Sjukt kul, men nerverna fick jobba ordentligt. Innan hockeyn åt vi middag på Waldorfs och fikade på Wayne's. Som förövrigt har världens godaste morotskaka! Magisk! 

I helgen har jag befunnit mig på Älvsby folkhögskola och haft upptaktsläger med sommarens konfirmander. Jobbade lite natt under helgen, så sömntimmarna har inte varit jättemånga. Nåja. Kom hem igår runt 11:00 och sedan dess har jag varit i zombiemode. Tog sovmorgon imorse, for till skolan på ett mattepass och sedan drog jag på gymmet. Hade lika gärna kunnat stanna hemma, för det gick värdelöst idag. Nåja, bättre lycka imorgon. I eftermiddag har jag kollat lite serier och fått hjälp med lite matte. Mer än så har jag inte orkat. Ska försöka lägga mig i tid ikväll, så att dygnsrytmen återgår till det normala igen.

 



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0