I söndags åkte vi till Hemmingsmark för att umgås med killens lillasyster, som var ensam hemma. Det blev hallonplockning och middag hos deras mormor och morfar. Mycket trevligt! Igår klev jag upp tidigt, han for på jobbet och jag på gymmet. När jag kom hem därifrån ringde jag kommunen och meddelade att jag var tillgänglig för jobb, eftersom mitt sommarschema gått ut. 25 minuter senare hade jag två pass inbokade. Jag har varit tillbaka på mitt favoritställe och det var sjukt roligt att träffa alla. Gick dit och hem med en skön känsla i kroppen. Det var ett tag sedan det kändes så bra att gå till jobbet. 

Jag har jobbat idag också 08:00-17:00, så några timmar har jag fått ihop. Jag hoppas det blir många fler och helst på det stället. Nåja. När jag kom hem hade jag fått paket med posten, mina Lundhagsbyxor! Jag kommer bo i dem, perfekta nu till hösten. Därefter gjorde jag middag och preppade matlådor, så nu finns det flera stycken i kylen. Imorgon har jag lovat att vara hundvakt, så då tänkte jag försöka koka lite sylt och eventuellt baka bullar. Hur som haver. Nu ska jag hoppa i duschen, är alldeles svettig efter mitt träningspass! 

 
 



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0