Sedan sist har PDOL hunnit vara och jag hade en sjukt rolig helg med mina tjejer. Eftersom Tomas åkte iväg till en festival i Belgien samma helg, så hade jag lägenheten för mig själv. Goda drinkar, god mat och trevligt sällskap hela helgen! Fantastiskt! Annars har det inte hänt så mycket, veckorna har rullat på som vanligt. Vi jobbar mycket och när vi kommer hem på kvällarna blir det mest serietittande innan vi lägger oss. Det finns inte ork till så mycket mer.  

Igår var vi äntligen lediga tillsammans, så vi gick först på Nolia och sedan åkte vi hem till mamma och pappa på middag. De hade bjudit moster, morbror och kusin också. Lite avskedsmiddag blev det, kan man väl säga. De flyttar nämligen snart. Min kusin har sökt gymnasium i Umeå och kommit in, så till helgen går nog första flyttlasset. Kommer kännas lite konstigt, när jag alltid haft dem så nära annars. Nåja, nu finns det ännu fler anledningar att åka ner till Umeå! 

Annars? Jag skulle egentligen ha jobbat idag, men huvudet och kroppen vill inte riktigt samarbeta, så jag valde att stanna hemma. Jag tror att värmen har tagit kål på mig och sedan gör det inte saken bättre att jag är sämst på att dricka vatten. Förhoppningsvis är jag på benen imorgon igen, så jag kan jobba de två sista passen som jag har kvar på mitt sommarschema. Nu ska jag fortsätta ta det lugnt och hoppas att huvudvärken avtar snart! 

 
 
 


 
 



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0