Sömnmässigt har denna natt varit kass också. Huvudvärk och sovit 2-3h i stöten igen. Usch, jag hoppas att detta vänder snart. Iallafall. Tog mig upp ur sängen vid 08:00 imorse, gjorde mig i ordning, åt frukost och cyklade mot kyrkan. Blev varmt välkomnad i gudstjänsten och efteråt bjöds det på tårta och kaffe. Har sagt det förut och säger det igen - jag trivs fruktansvärt bra här nere och har underbara arbetskamrater! :-) Kom hem vid 14:30, handlade för veckan och sedan fick jag en väldigt blöt cykeltur hem, regnet öste ner. Tur det var på hemvägen iallafall. 

Åt middag för inte så längesedan och därefter har jag hunnit sitta vid Skype med mamma. Fick även se min lilla Ludde. ♥ Underbart! Nu har jag ganska nyss diskat undan och ska inte göra så mycket mer ikväll. Kika tv och lägga mig i tid. Imorgon har jag tvättid från morgonen och sedan ska jag åka in till stan för att träna och luncha tillsammans med Ninnie. Jag håller tummarna för att vädergudarna ska vara på bättre humör, så himla trist med regn.  

 



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0