Tisdagen som var, var en dag fylld med mycket tankar och känslor. Fick många kramar och värmande ord från kollegor och vänner. Det värmer i hjärtat. Kvällen spenderade jag med Tilda. Kvällsfika, tvmys och massa surr. Jag uppskattar verkligen alla fina människor som jag har runtomkring mig. ♥ Annars? Jag jobbar och tränar som vanligt, har äntligen börjat sova bättre och blivit kvitt konstant huvudvärk! Gårdagskvällen spenderades uppe på Kärleken, som varje fredag. En av mina roligaste kvällar på länge - ett gäng supergoa tjejer, god mat och många skratt. Underbart! 

Idag kickade jag igång dagen med ett träningspass och sedan har jag bara myst här hemma i lägenheten. Kaffe, bakning, tvmys och lite bokläsning. Härligt med lediga dagar! Dock hade jag, mer än allt annat, velat spendera denna helg uppe i Hemavan tillsammans med alla vänner från Piteå som är där på läger och fjällvandrar. Fått en massa fina bilder och jag blir så galet avundsjuk!! Nåja. Nu ska jag börja göra mig lite mat och sedan får denna lördag fortsätta i lugnets tecken. 


 
 
 
 
 



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0