Oh god, vad det blåser och regnar. Orkanvindar och klass 2-varningar finns på agendan idag. Jag har tagit mig igenom dagen utan att varken blåsa bort eller drunkna iallafall. Drog på gymmet tidigt imorse innan jobbet och det gick faktiskt helt okej idag. Kul! Är iallafall väldigt glad att jag inte sparade det nu till eftermiddagen som jag först hade tänkt, för nu är fröken fjärt väldigt trött. 

Nåja. Jag jobbade iallafall till 12:00-snåret och sedan lunchade jag med Astrid på ett mysigt ställe - Robert's coffee. Jag åt pasta med bacon, sparris och parmesanost. To die for! Vi satt och surrade en bra stund om allt möjligt och sedan gick vi en snabb vända på stan. Det är så himla trevligt att träffa vänner och sätta lite guldkant på vardagen, när allting är så grått och tråkigt. Eftersom det blev lunch i stan så fick min matlåda som jag gjorde igår, som var tänkt som dagens lunch, istället bli dagens middag. Underbart att få äta palt igen! ♥

I eftermiddag har jag jobbat hemifrån, rätt skönt att kunna göra det, speciellt nu när vädret går bananas. Håller iallafall på att pilla med en tidning som alla ungdomar ska ha med sig när de sticker till Österrike på skidresa i februari. Ett tag kvar, men jag tycker om att ligga i framkant. Jag ska däremot inte följa med på skidresan, dels för att jag åker inte skidor och för att jag hellre vill åka hem till Norrland då, när jag faktiskt har tid till det. 

 



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0