Jag bor i lådor just nu. Snart är varenda liten grej nerpackad i flyttkartong. Om tio dagar flyttar jag hem till Piteå igen och det ska bli väldigt skönt. Jag kommer som sagt att sakna jobbet och arbetskamraterna här, men ändå, hem är alltid hem. ♥ Det är redan klart med vem som ska ta över efter mig, det känns skönt, eftersom det är en del arbete som jag lämnar efter mig. William, som han heter, kommer fixa detta galant.

Annars? Idag har jag jobbat hela dagen och förberett inför ungdomarnas julfest som är nästa lördag, jag har handlat lite, skrivit mina lönerapporter och fått väldigt mycket gjort. Älskar att ligga i framkant! Ikväll har jag packat och rensat en hel del bland mina grejer, så nu ska jag bara ta det lugnt och inte göra många knop. Kika lite serier, dricka julmust och mysa i allt flyttstök. Morgondagen kommer innehålla träning, lite jobb och barnpassning. 

 



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0