Gemenskapsdagen vi hade i Danmark var riktigt trevlig. Först gick vi och kikade på en utställning i Louisiana, därefter åkte vi vidare till Charlottenlund för att äta en trerätters middag som var helt a-mazing! Vi avslutade dagen med att shoppa på Strøget. Själv köpte jag inget, tyckte mest det var mysigt att bara gå och titta, eftersom jag aldrig varit i Danmark tidigare. 

I torsdags jobbade jag som vanligt och på kvällen kom mitt efterlängtade besök från Norrland. Vi har haft det så sjukt bra hela helgen. I fredags tog vi en prommis in till stan, lunchade på Robert's coffee och kikade lite i butikerna. Vi avslutade dagen med tacos och filmmys. Lördagen var regnig, så vi höll oss inomhus större delen av dagen och på kvällen tog vi bussen in till stan igen och åt på restaurang Joss. Det blev fläskfilé med rödvinssås och chiliaioli för min del och ryggbiff för honom. Till efterrätt unnade vi oss varsin cheesecake.

Idag vid 09:00 åkte han tillbaka hem. Det är synd att tiden alltid ska gå så fort vid roliga stunder. Nåja, nu är det bara påbörja nästa nedräkning, 39 dagar till jul och hemresa. Efter jag lämnat honom på tåget drog jag till gymmet en snabb sväng och sedan till kyrkan. Nu är jag hemma sedan en dryg timme tillbaka, jag har hunnit äta och sedan hamnade jag här. 

Trerättersmiddagen från Danmark
 


 

 

 

 



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0