42 dagar kvar tills det bär av söderut. Just nu är det väldigt ångestfyllt, dagarna går för fort och jag vet inte om jag ska skratta eller gråta. Jag försöker hålla modet uppe och de dagar det känns extra tungt, så försöker jag tänka: "Det är bättre att ångra det jag har gjort, än det jag inte har gjort!". Jag vill, jag kan, jag vågar! Jag vet att jag skulle vara så besviken på mig själv om jag inte genomförde detta. 

Mellan den 9-17 juni har jag varit ledare på ett konfirmandläger i Göteborg, på Sparrevikens lägergård. Första gången jag åkte iväg som ledare och det är bland det roligaste jag har gjort. Helt fantastiska konfirmander! Jag har under denna vecka, fått bekräftelse på att jag faktiskt gör ett bra jobb och än en gång känner jag hur mycket jag har växt, förändrats och utvecklats som person. Det är en helt magisk känsla som pushar mig enormt mycket! 

Som sagt, 42 dagar kvar av sommar i Norrland och jag ska se till att göra dessa dagar jäkligt bra. Spendera så mycket tid jag bara kan med människor som jag tycker om och älskar, jobba och bara njuta tills det är dags att dra iväg. Det kommer gå bra det här, något jag säger till mig själv varje dag nu. Det kommer gå bra! 



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0