Det har varit lite grötigt i huvudet för mig de senaste dagarna. Mycket att tänka på. Nåja. Förutom det så känns jobbet bara bättre och bättre. Tror jag börjar komma in i det nu. Jobbade uppe på Kärleken hela dagen igår. Det är en bit att cykla från mig, men det ger mig samtidigt bara bra med motion. Backen upp dit är inte nådig. Oh god, vad det kändes i benen efteråt. Jobbade iallafall mellan 08:15-16:00, bra arbetstid. Avverkade sedan ett pass på gymmet, kikade lite i affärerna & cyklade sedan till Fredrik. Blev alldeles lycklig i hjärtat, för vi gjorde tacos till middag. Favvomaten alla gånger! ♥ 

Imorse var jag på gymmet vid 07:00, cyklade hem, duschade och for ut en sväng och testkörde bilen som jag tänkte ha ikväll. Fy, så hemskt. Vi blev inte kompisar på något plan, så jag har ändrat mig och tar cykeln iallafall. Mörkret är läskigt, men det är väl bara att bita ihop. Bilkörning blir det bestämt inte. Big no! Ikväll ska jag ha ungdomsgrupp uppe på Kärleken mellan 19:00-22:30, om det nu kommer några. Håller tummarna! Annars har jag ledigt i helgen och även på måndag, som alltid. 



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0