Fredrik kom och plockade upp mig runt 18:30 och vi for förbi gymmet och bara kollade upp priser och tittade runt lite i lokalerna Himla fräscht! Därefter for vi hem, gjorde middag, kikade tv och mådde gott hela kvällen. Det var dessutom en himla tur att jag inte köpte något kort igår. Kom till jobbet imorse och fick värsta dealen. Ett årskort går normalt på 5100 kr, men idag fanns det ett kampanjerbjudande, så jag köpte mig ett för 2495 kr. Kap!

Det blev Nordic Wellness och idag när jag slutade jobba, körde jag mitt första gympass efter två veckors uppehåll, det kändes. Oh god, så tungt. Nåja, det är bara att bita ihop och köra på. Snart är jag tillbaka där jag var innan flytten. I övrigt har dagen rullat på som vanligt. Roddat med scheman, bokningar och lite annat. Har även löst så jag har en bil på fredagkväll när jag ska iväg och jobba till 23:30. Himla skönt att inte behöva cykla hem ensam i mörkret då. Annars? Kvällen kommer bli lugn, tänkte kika tv och bara mysa. Har fått i mig mat för en stund sedan och ganska nyss diskat undan. 

 
 



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0