Hade en helt underbar dag igår ute vid havet, vädergudarna var med oss hela dagen. Marie hämtade mig runt 11:00, vi handlade med oss sallad till lunch och sedan var vi ute i solen till 15:30 ungefär. Mådde verkligen hur gott som helst igår och jag bättrade dessutom på brännan riktigt rejält, inte alls fel! Följde sedan med hem till Rotorp och blev bjuden på middag, kaffe och glass. Fick skjuts hem och var hemma lagom till det var dags att krypa ner i sängen. En magisk dag med fint sällskap! 

Inatt har jag sovit rätt dåligt, vaknat flera gånger och inte haft någon riktig ro i kroppen. Klev upp vid 08:30, gjorde frukost och cyklade sedan till gymmet. Körde ett axel och bröstpass idag. Bröst är något jag inte tränat så mycket tidigare, så det är dags att börja mer ordentligt nu. Iallafall. Vid 12:00 mötte jag upp Tilda, vi strosade runt i stan och sedan satte vi oss på ett fik ute i solen och surrade. Supermysigt!! Imorgon tänkt jag stiga upp tidigt och träna innan jobbet. Ska vara med på en barngrupp imorgon, det ska bli superroligt. 

 
 
 
 
 
 
 
 
 



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0